torsdag den 3. april 2014

Fantastiske forår!

Hver onsdag tager jeg cykelturen frem og tilbage fra Frederiksberg, over Amagerfælled til Fields - hvor jeg det sidste 1½ år har arbejdet i Søstrene Grene. De sidste uger har det været en dejlig cykeltur - i fantastisk forårsvejr, trods strid blæst ;)
Langs cykelstien står massevis af blomstrende træer - og i går stoppede jeg ind for at snuppe et par grene med hjem.



Jeg er rigtigt glad for mit job hos SG. Det er en fornøjelse at have dejlige kollegaer, som regel søde kunder - og så er det jo bare så spændende, hver uge at få lov at snuse rundt på lageret blandt ugens nye varer ;)

Derfor er det også lidt vemodigt, at det om 14 dage er sidste gang jeg tager cykelturen for at tage på job. Jeg har nemlig taget en svær beslutning - om at jeg fra midt april skal være selvstændig på fuldtid.
Vi har mange projekter i gang hos OhDeer - og får et forrygende travlt forår/sommer. Så jeg skal for alvor mærke efter, hvor kræfterne og energien skal ligges - så jeg ikke fremprovokerer stressen, der altid ligger og lurer under overfladen.
Og det er jo fantastisk det kan lade sig gøre! Tænk engang, at vi endeligt kan satse på at vi - forhåbenligt - hver måned kan udbetale mig en løn. Det er jo helt vildt!

De næste par måneder byder på spændende oplevelser for OhDeer. I starten af maj, har vi fået mulighed for at få en stand ved Rådhuspladsen - i forbindelse med Copenhagen Prides arrangement til Melodi Grand Prix. Vi tror det bliver en festlig uge :)
I juni tager vi på "Mit hjem er mit slot" med markant. Vi flytter noget af butikken ned i Haveselskabets have fra 5. - 9. juni. 
Og endeligt har vi fået en stand på Roskilde festival! Det bliver vildt - med 100.000 festival gæster, er der mulighed for at sælge en del øreringe på festivalens fire dage. 

Så stor-produktionen er så småt i gang - hvis vi skal kunne følge med de næste par måneder er det vist bedst at være godt forberedt :) Og da jeg jo er "spraymalings-ansvarlig" i firmaet, ser vores stue ofte sådan ud:


Heldigvis bor jeg sammen med en meget forstående kæreste - der dog med jævne mellemrum forsøger at finde løsninger der fylder lidt mindre i vores hjem :)

Vi går en spændende tid i møde! Vi håber på at se jer til nogen af forårets arrangementer - selvom det ikke er de typiske designermakeder der er i vores kalender i år :)

Hilsen Tina


2 kommentarer:

  1. Kære Tina, selvom det er en svær beslutning at skulle forlade dit job i SG, så er jeg sikker på, at du finder fodfæste i netop jeres lækre smykkekollektion med OhDeer.

    Rigtig god weekend 😊

    SvarSlet
  2. Hej Tina. Dejligt at læse din blog og følge med i din og søsters smykkekollektion. Det er en fornøjelse at følge jeres kreativitet. Det er altid vemodigt at skulle sige farvel til et fast job, især når man har været rigtig glad for det, men jeg er sikker på, at du har valgt det helt rigtige. Pøj pøj med det og go' weekend til dig og din søster. Kh

    SvarSlet